Pages

Tuesday 27 December 2011

CUTIII~ XD


huhuhu,aku xbape shat ari ni..tapi aku msih kuat XD
aku dan kuarge aku cuticuti kat melaka
sje je nk ambil angin sblum aku g plkn..
smbil cuti tu,aku 'shopping' ngn akk aku^^~ (padahal beli brg tuk plkn  je bkn beli sesuke ati=.=")

de gak kwan aku dh siap 'pack' wlaupun die pegi pd 2 jan..
aku ni...dh la pegi pd 1 jan..'pack' pun blum siap =.="
tapi..brg2 je blum siap=.="
sok ayah aku bwk aku pegi m.c..
tpi aku xtau kt klinik mane..

mse aku cuti kt melaka
aku dan akk aku jalan2 kt tepi pantai..
aku mmg suke jalan2 kt tepi pantai..BEST~!! >.<
smabil tu aku tngkap gmbar..tgok kt bwah ni ^^v
 ni tapak kaki den XD


 akk aku de jumpe cangkerang...cantik gak^^



 ni aku XD


 mueheheehe XD fazra~ ^^


nilah pemndangan pantai ayer keroh melaka~


pastu,aku tgkap gambar aku dan adik aku yg xsebrape hensem XD~

huhuhu,penat tu penat la gak^^ tp best XD
lagi bape ari aku nk pegi plkn ni=.="
huhuhuhuu T-T
well~ goodbyeee T-T anyong~


No comments:

Post a Comment