Pages

Thursday, 22 December 2011

HAHAHA...DAPAT SURAT PLKN~ =.="


asslamualaikm..T-T..

aku sudah menerima surat darpda  PLKN...hahaha =.="
bile aku dah dpat tu..otak aku 'blank'..'blur'...
aku mmg minat PLKN ni pun..tp ntah kenapa aku rase lain pulak=.="
huhuhu,aku mmg minat aktiviti yg lasak XD xkisah lah lasak mcm mane pun~
sblum aku dapat PLKN ni,aku de doa yg aku nak sgt pegi PLKN..
akhirnyeee,,aku dpat gak^^
aku dpat 'intake' 1 mksdnye kumpulan 1 la
mak aku kate "okey la tehah,pegi awal balik awal~"
aku pun rase cmtu gak..senang cikit bagi aku
ada la gak kwan2ku yg dpat 'intake' 2 tau 3 kate kat aku "tehah tehah,nnti bgtau tau cmne rase kat PLKN.."
aku 'on' je klu diorg nak aku citekan psal pengalamanku kat PLKN..

dalm sampul surat PLKN tu de beberape borang yg kene isi
aku tgok de 17 m/s kene isi borang ..tapi bnyak gak tempat kosong yg perlu kene isi
yg paling penting sekali...
aku kene m.c =.="
aku kene cek mate aku..
aku kene cek telinge aku..=.="
yg paling aku 'xsuke' aku kene cek dalaman aku~!!! T-T OMG~!!! aku xnak doktor laki>.<!!
mak~!!!aku 'TAK NAK' doktor laki >.<!!!!
klu aku dpat doktor laki gak~ aku reda jela =.="...T-T
syaratnye agak ketat gak~..
mse nak pegi tu,,hanya 1 beg pakaian dan 1 beg sandang saje dibenarkan bawa..
uiissshhh,payahnyerr..aku ni dah la pompuan bukannyerr laki..
klu laki snang la..bawa brg 'simplesimple' jerrr...
tp klu pompuan ni..payah cikit kot~..yelah,bnyak brang kene bawak~ 
"pahampaham jelah dengan pompuan ni" =.="

owhhh..satu agi..yang paling 'BEST' yg aku mnnti-nantikan ialah borang kebenaran pengendalian 'senjata M16'..aku mmg nak rse cmne senjata M16 tu XD
tp..aku kene pakai crmin mata lahh sbb aku ni rabun jauh=.="
hahaha,at least aku gune gak senjata M16 tu XD

kene buat bank BSN tuk masuk elaun slpas tamat PLKN
elaun akan ditolak jika xdpat hadir tanpa kebenaran~...
dan mcm2 larr syaratnyerr~
well,papepun tu syaratnyer..syarat ttap syarat .kene patuh ikut syarat klu x 'NAHAS'  aku XD
naik gillerrr aku dibuatnyer ~!!! =.="
tgok kt bawah ni..mcm tu la gilerrnye =.="




glitter-graphics.com
.

No comments:

Post a Comment