Pages

Sunday, 11 August 2013

GADUH

aku nk kongsi pasal gaduh..
http://eemoticons.net

bg pendapat aku,,,tanpe gaduh ni,mgkn kite xdek pgalaman..
kdg2 gaduh ni bleh jadi pgalaman..
bleh wat kite blajar sesuatu...
http://eemoticons.net

ade gak org yg gaduh ,masih xberbaik..
well,itu nk kate masing2 "pentingkan diri sendiri"
taknak ngaku kalah or taknak beralah...
http://eemoticons.net

mase aku kat skolah,byak kali la aku gaduh..
ade gak gaduh sbb xpuas hati..
ade gak gaduh sbb cemburu..
ade gak gaduh sbb salah paham..

tanpe gaduh ni,mgkin aku xbljar sesuatu..
mgkin aku pentingkan diri sendiri..
bak kate org la "normal la tu klu gaduh.dah lumrah hidup"
http://eemoticons.net

gaduh ni...kite dapt blajar ssuatu..
cmne nk baik semula..
cmne nk beralah
kite akan pikir balik tntang kbaikan org yg kite gaduh..

trutamenye,bile kite gaduh dgn org trsayang...
bile dh baik balik..smakin tmbah syang n btambah erat..
http://eemoticons.net

bak kate adik aku"maaf kan la die tu,die pun manusie sme ngn kite gak"
jadi lah orang yg pemaaf n memaaf^^





Saturday, 10 August 2013

PENDAMNYE AKU...

hmmmm,,,pendamkah aku?
aku rase..aku kdg2 pndamkn prasaan aku..
ntahlah,hati aku sllu cube nafikan prasaan suke kat die...
die pun ade prasaan sama ngn aku
tp,aku cube lari dri prasaan tu..
http://eemoticons.net

aku xnk tunjuk..
tp,bile aku pendam..hati aku rase sakit..
aku xtau cmne nk luah..
bile aku pikir blik,,lebih baik aku diam..
bile die dh jauh dr aku..hatiku tmbah sakit agi..
http://eemoticons.net

hmmmm,,mungkin aku bukan terbaik utk kau..
tp,aku cube wat terbaik bukn hnye tuk kau tp untuk aku sendiri..

bace je la..=.="

lame sgt xupdate blog aku dh berabuk la=.="
F.Y.I,aku xdpat masuk ipta tuk degree..
sedih tu mmg xnafi la
http://eemoticons.net

aku mmg down ssgat..n mase tu gak otak aku "blank"
http://eemoticons.net
dlm hatiku kate "wei,cmne ni...aku nk wat pe ni??"
huhu,aku wat rayuan..n aku harap rayuan tu dpat diterime la^^
slain rayuan,aku apply spa,uniten,unikl,n lastt
masuk diploma uitm balik...
http://eemoticons.net
ohhh my gucci...=.="

wat mase ni aku dapt UNITEN
alhamdulillah la^^
tp,bayaran agak mahal dooee=.="
aku dapt sorg kawan same ngn aku..
tp die ni civil,..
agpn aku xpasti,aku nk gi ke x...
bleh wat demam aku=.="
http://eemoticons.net

hmmmmm,xpe la..aku kene tabah la..
mane satu pilihan aku sbnarnye...