Pages

Friday 16 December 2011

agak agak leerrr =.="

asslamualaikm^^...

huhuhu,aku agak sdih dan kecewe sbb de sorang hambaNya wat aku S.A.B.A.R..
nasib baikla aku leh sabar agi ngn die,klu x dh lame campak kalkulator kt die~..
tolong la jage hati org...tolong la beradab ngn org...
ishhhhh,wat aku nk nngis je =.=" die ni de blajar ke x care beradab ngn org ni?=.="
klu bleh nk jerr aku nk ajarr die care beradab tp xboleh die duk 'utare' aku lak duk 'selatan'..
care care die boleh wat aku hampir BENCI kt die~ tp mane bleh benci ssame manusie kn^^
bile aku nasihat kt die,die wat 'dunno' jee =.=" ishhhh,die ni 'keras kepala'~
aku mmg sakit ati ngn die sbb die xdek adab=.="
  • pe rase ko bile org tu tumpang kt umah ko n then org tu buat mcm umah sendri???
  • pe rse ko bile org tu buka 'laptop' ko ssuke ati tanpa kbenaran???
  • pe rse ko bile org tu gune 'handphone' ko ssuke ati tanpe kbenaran???
  • pe rse ko bile org tu gune brang ko ssuke ati tanpe kbnaran???
kt atas nilah wat aku mmg sakit ati bile die wt cmtu...
ko igt ko dh pandai sgt ke dgn care ko tu?
ko igt mak ayah ko pnyerrr kerr???
wei,tolong lahhhh bradab~!!
ko tu dh bsar laarr,ko ptut kene pkir~
klu aku tgur ko,ko akn takut ngn aku sbb aku ni garang 'sometimes'
dh lahh..malas aku nk mmbebel ni..agpun ko pun xsuke bebelan aku..
pe gunenye aku mmbebel kt ko padahal ko wt xtau jee..
tolongggg lahhh weiii~


.

No comments:

Post a Comment