Pages

Friday 16 December 2011

jangan layan ngn org yg bodoh...

what's up~!! asslamualaikm^^

"jangan layan org yg bodoh"..aku trjumpe ayat ni kt status fb..
bile aku pkir2 balik,,mmg btul gak XD 
ayat ni wat aku tringat kt mak aku~  mase mak aku brceramah ngn aku..
mse tu mak aku brceramah tntang prempuan nk tukar jdi lelaki..

mak aku kate "perempuan yg nk tukar jantine ni org yg bodoh dan org yg tidak matang."
org cmtu pnngilnyee 'pengkid'

 mak aku kate agi " org yg layan pengkid pun org yg bodoh gak kcuali kwan biase2 la tp jangan smpai de perasaan 'sayang sampai mati' kt pengkid ni (bg pompuan)"
tu panggilnyee 'pompuan songsang'

aku setia mndgr ceramah mak aku~ XD 
yelah,nk wt pe nk ubah ciptaanNya.Tuhan buat yg trbaik tuk hambaNya^^
pastu mak aku nasihat..
"tehah,jangan layan ngn org yg bodoh. klu x nnti tehah mnyesal yg tehah tlah dibodoh sbb tehah layan org yang bodoh."
mak aku dh mcam PRS lak XD aku sentiasa igt kate kate mak aku XD
ibu~!! you are the best lahh~!! XD

.

No comments:

Post a Comment