Pages

Thursday 8 December 2011

EX SK PUTERI & EX SMK PUTERI

asslamualaikm^^...aku dah 11 tahun sekolah pompuan dan aku xpernah gaul ngn laki(kcuali ayah,adik,atuk n abg saudare lerr)=.="klu pernah pun mse tadika lah^^
 okey..mule2 aku nk crite lahhh mase aku kt skolah rendah...pastu skolah menengah^^

SK PUTERI(2001-2006)
aku mrupakan anak cikgu kt skolah pu3.anak cikgu muzik n b.melayu~ XD ramai org kate yg aku ni seorang pendiam , xramai kawan , xmudah gaul ngn kwan dan macm2 lahh.ye,aku mgaku yg aku ni mmg seorang pendiam.mmg sakit ati la diorang ckp cm tu psal aku..tp aku hnye mmpu diam je lah..
yg pling aku xske..msti de cikgu 'comment' pasal aku kt mak aku=.= sampai mak den marah kt den=.=
sbb aku XDEK RAMAI KAWAN n XPANDAI GAUL NGN KWN~!!!! huhuh,mse 'rehat' aku sorang,mse bratur pun aku sorang.dlm klas plak,de sorang cino n india ni suke buli aku=.= ..smpai cikgu 'report' kt mak den..(mmg padan muke laaa XD) mmg tension la mse aku kt skolah rendah.aku tpakse bthan selame 6tahun kt skolah rendah~!!!huhuhuuT-T bile aku pikir2kn balik mesti de hikmahnya..aku kne sabar jelah..

SMK PUTERI(2007-2011)
mse aku dh pringkat skolah mnngah,,aku msih agi 'bdak pendiam'=.= 
bile dh bape bulan,aku dh mule bgaul ngn kwn2ku..scre jujunye,aku mmg SUKE BKAWAN^^
tp....aku xdek sape kwn baikkuT-T...huhuhu..aku hnye bdoa dan usaha shje^^
mse aku f2(seingat aku)..aku de kwan sorang ni..die ni baik..dan diela yg mengertikan KAWAN BAIK kt aku..hahaha,XD aku mmg sayang die~!!! n pd pringkat skolah mngah ni mcm2 knangan yg sukar aku lupakan..
de yg pahit , manis , masam dan masin XD

*FORM 3
mse ni aku msuk prs (pembimbing rakan sebayooo)..mule2,aku mmg xprnah tpikir nk msuk prs ni.bile de sorang akk  penolong prs kate kt aku "tehah,nk masuk prs x??" aku pun tpikir laa..
aku agk delima la mse tu..aku pikir pasal pmr dan aku pun minat prs ni..
bile aku bgtau kt mak aku..mak aku kasi tapi kene pandai bahagikan mse..jadi,aku ambik kputusan yg aku nk msuk prs ni..agipun,akk saudre aku pun prs XD 'plus',die adalah penolong  prs^^v
die ni gak yg mngajar aku erti 'prs' hohhoXD aku mmg syg die sbagai akk aku..klu de pepe masalah,dielah tmpat luahan aku..agpun akk aku kt asrama pnuh.mmg susah aku nk 'contact' akk akuT-T... akk saudre aku ni seorng lembut , peramah , pandai , sng bgaul dan ayu orgnye^^
de gak kwn aku admire die XD hahah^^v 
akk saudre dan akk aku adalah idolaku 

*FORM 4
awal blan jan, prs(f4 n f5)  jdi fesi mse mggu orientasi f1.kojonyeee,jagoo dak2 f1=.= mcm babysitter lak XD hahha,best la gak^^ prs f5 ckit jdi akk senior prs mntk tolong la prs f4.

huhuh,,mse taun ni aku bkan duk kt klas..klas aku brasingan ngn klas2 lain.
klas aku kt bilik mpv a.k.a bilik dadanan=.= mmg aku n kwn2 aku sekse nk hidup kt klas tu T-T
  • first,mmg panas tmpatnyerr(xdok oksigen)~
  • second,tmpatnyer kecik~
  • third,papan putih x ckup bsar~
  • fourth,setiap abis je skolah,keje den jelah yg asyik kunci pintu dan pastikan sume tgkap tutup=.='
  • fifth,setiap pagi,stiap kali matahari terbit,msti kene mato den.mato den dh la rabunT-T 
  • sixth,xdek jiran klas=.='
  • seventh,xleh jerit kt dalm bilik tu nnti de 'echo' XD
tu kburukannyerrr..
yg kbaikanyerr..
  • bilik tu CANTIK=.=' 
  • dkat jerr kntin^^ (leh curi mse tuk makan^^v)
aku n kwn2ku kene gune bilik tu smpai akhir taun=.=' 
*FORM 5
tahun ni mrupakan tahun akhir bgkuT-T..knangan yg sukar aku lupekan adalah mse kem PRS..aku dan 10 org ag jadi fesi prs^^ mmg best tp penat la..
antare tugas2nya:
  • jago dak2 tdo smpai pagi.
  • kene sdiakn makanan pg , tghari , ptg dan mlm..
  • kjutkn dak2 yg masih mmbute pd wktu pg/solat subuh=.=
  • kene 'handle' permainan tuk bdak2
  • dan byk agi laa..
soalan yg kerap dak2 kwn2 tnye aku "nape ngn kaki?"..
huhuhuhu,mse kem ni ibu jari kaki aku cedere.jadi,aku hnye pakai 'selipar jamban' spnjang kem tu.
kem tu buat slme 3ari 2 mlm~
mse ari akhir kem,atiku mule rse sdih T-T...sbb 'last' kem prs 2011..
klu bleh aku xnk nngis tp aku nngis gak=.='

tahun ni gak agak mncabar bgku^^ mcm2 trjadi...



p/s: bru buat blog XD

No comments:

Post a Comment