Pages

Friday 9 December 2011

PLKN...=.='

YO~ asslamualaikm^^..
rse sedih lak bile dpt tau yg aku dpt masuk plkn..T-T...PLKN tu mmg best pun tp..aku hnye cuti slme 3 mggu je la sblum msuk plkn=.=..jadi,aku nk cuti puas-puas ngn kuarge dan kawan2 aku..
hujung bulan 12 ni,aku kene beli barang kperluanku(rse malas plak nk beli XD)hohoho.
owhhyeee,agpun ni agak 'first time' aku akn bkwan ngn laki.sblum ni prnah tp "cmtu cmtu jela" XD mgkin aku akn brse 'kekok' bile bkwn ngn laki(maklumla skolah aku sume pompuan) hahaha.lame2 tu aku biase la^^v..aku akn brkhidmat slame 3 bulan dan mgkin aku dpt elaun rm450 slpas aku tamat plkn.
mak den pun kate " bgusla tehah dpat plkn ni.untung tau sape yg dpt ni"
aku hanye diam dan senyum je kt mak aku^^
well,doakn aku supye aku slamat dan sentiase dilindungi bile aku brade di plkn^^
anyong^^
setiap pertemuan mesti de prpisahan

No comments:

Post a Comment