Pages

Saturday 17 March 2012

mendaki bukit~ T-T...

hahahah..aku nk critela pgalaman aku bile mndaki bukit..
aku sbg 'squad leader' msti ke dpan skali-_-" jadi ank2 buah aku duk blkang aku..n ass. aku kt blkang skali...
sume pelatih masuk hutan tuk mndaki bukit XD
mulemule tu still okey agi...lamelame tu dh pancit -_-"
tp..lawaknye yg pancit tu...aku la orgnyerr-_-" 'squad leader' lak tu..aku rse malu laa T-T..
cikgu ckp "ape ni..muke je ayu.."
dlm atiku dh mmbare bile cikgu ckp cmtu~...klu leh aku nk cmpak jerr kasut boot kt cikgu tu~..
cikgu tu bkan tau aku wat pe sblum aku mndaki bukit...aku bngun awal kul 3 pagi tuk kjutkn anak buah aku tuk qiammulai..tu pun pmntaan drpd ank buah aku..dan aku tmankan anak buah aku kt surau..
hanye dua org jerr nk qiammulai...=.="

sume pelatih kene pakai baju full loreng..huhhu
ohhhyee,,agipun sume pelatih akn tido kt situ..tp xjadi sbb de halangan..huhuh
jdi..kitrg pndaipndai la wat khemah kt situ hnye smntare =.="
smbil ktrg mndaki bukit ktrang kene kutip ape yg de kt sane~...mcm bunge ke daun ke ranting ke..
tujuannye tuk prtndingan model...^^v
kitrang(wirawati bravo) dpt naib johan~!!! hahahaha XD

glitter-graphics.com

No comments:

Post a Comment