Pages

Saturday, 24 March 2012

3 , 2 , 1 ....

result SPM aku okokey ^^ alhamdulillah sumenye lulus bah~ XD
ermmm,,skunk ni aku kene pkir lak nak wat po strusnya~...
aku arap2 dapt kos bdang yg ssuai ngn aku~..

aku arap sgt xdpat bdang pguruan=.=" seriusly aku xminat lgsung jadi cikgu ni=.="
xtau lak nape aku xsuke=.=" ntah lahhhh..mmg aku xsuke laa XD
wlaupun mak aku srang guru...n mak aku suruh aku apply bdang pguruan..aku wat je la=.="
sbb itu khendak mak den =.="

ermmm,,aku nk critola (nk luahkan=.=")....aku tringat pesanan ank buahku prs kt plkn..

"klu kite xsuke ngn prngai org tu..cube kite nasihat kt org tu..
tp..klu prngai org tu xubah2...cube kite lak selesekn diri kite ngn prangai org tu"

okey,scare jujur la aku bgtau..aku xprnah dgar ayat cmni n ni kali pertama aku dgr...
mase ni ..aku de masalah ngn anak buah aku..jadi ank buah prs aku ni nasihatla kt aku...
bile aku pikir2 balik..btul gak kate2 die..

de gak org xsuke ngn 'org lembut' mcm aku
de gak org xsuke ngn 'org trlalu baik'  mcm aku

well,prangai aku cmni pun de org xsuke..aku agak rase sdih la..T__T
bgi aku,org yg xsuke ngn prangai aku tu..mkne..org tu xtrime ngn prangai aku T___T
mgkin org yg xsuke ngn prangai aku tu x selesa..aku paham^^
tapi...dah prangai aku cmni..aku dididik sjak kecil agi..xleh nk ubah =.="
 pepepun ...bak kate anak buahku..

"kite kene terime ngn prangai org,xkisah la same de baik mahupun buruk"
"klu kite trime ngn prangai org tu,maknenye..kite jage hubungan kite"

tu je lah yg aku igt~...pepepun aku ambik sbg pgajaran n pgalaman^^v

No comments:

Post a Comment