Pages

Monday 19 March 2012

ermmm..tertanye tanye~..O.o

aku nk luah lahh ape yg tbuku dlm ati ku slame aku duk kt KSP (PLKN)...
ermmm...kdg2 aku trtanye2 kt diri aku...
xnafi..kt sane kene pndai wat kawan..
aku de sorang kawan yg aku selesa..dan aku mmg setia mndgr crite die..^^
kt mane mane pun kite brsame..
waktu malam lak..die sggup tggu aku balik dri meeting...sbb die de 'crite hot' nk kongsi ngn aku..
aku pun agak tkejut la..sbb die snggup tggu aku smate mate nk crite something kt aku..
aku on je..klu die nk crite..^^ aku mmg suke dgr org crite..
agipun aku ni jenis agak pendiam..dan aku perlukan teman yg byk ckp~..

aku anggap die mcm kawan baik aku..
tp...
lame lame tu..scare tbe2..die x rapat ngn aku..die xcrite ngn aku..
xnafi yg aku de rase sedih...
jadi...nk g mane2 pun aku sorang2...makan sorang2..jalan sorang2...
bile aku dlm keseorangan..aku rase xdek sape yg nk 'support' aku..
dlm dorm..aku nk crite pun xbrani..aku hnye crite kt org ttntu saje..
aku trtanye2 ..nape ngn aku.??
dlam dorm...hnye sorang jerr yg tlong masalah aku..org tu adalah PRS. ..XD
aku rse bsyukur sgt sbb de org tolong aku...
die setie mndgr masalah aku..^^
 bile aku dlm keseorngan..aku cube pkir positif..
kdg2 gak prasaan aku bcmpur baur~ T-T...jadi emosi aku xtentu arah..=(
mcm2 aku pikir....
pikir ni la ..
pikir tu la...
trutamanye ngn TANGGUNGJAWAB aku...

huhuhu..mmg 1 cabaran la bgi aku kt PLKN  ni..
slpas die xrapat ngn aku...aku trtanye2 ape slah aku..
bile dh bape ari , bape mggu...baru aku tau ape salah aku..
die jmpe aku scre 'face to face' dan die luahkan pe yg die xpuas ati sal aku...
tapi..die de 'org backup'...aku lak xdek sape yg 'backup' aku...agak sdih la mase tu..=(
ape yg die luah kt aku..de yg btul..de yg salah...
yg salah tu,aku nk 'explain'..tapi 'org yg backup' die potong ckap aku..
mmg aku sakit ati la...slame aku diam..slme aku sorang2..slame aku pendam masalah aku...
nasib baik pnyakit aku blum tahp krtikal agi =.=" klu x dh lame masuk hostpital =.="

tp at least..biarlah die luah sgale pe yg die xpuas ati sal aku..biar ati die cool la..
aku pun nk luah gakk..tp..mase tu trlalu singkat..bile aku pikir2 balik biarlah aku mgaku kalah..
agipun die anak buah aku...aku ptut kene beralah ngn anak buah aku..
sgale apa yg die luah kt aku..aku cube pbaikikn diri aku..

dlam mase tu gak..aku nk cube baik ngn die..tp aku xtau cmne nk baik ngn die..=.="
mcm2 care aku cube baik ngn die kot =.="
lamelame tu..aku pun dh mule okey ngn die^^...
mase ari trakhir kt KSP...ati aku agak ego nk tgur die....(dogil sgt =.=")
dlm ati aku kate "ishhhhh,bile la aku nk tgur die ni???"
bile die tgh bratur nk naik bas...baru la aku tgur die =.="
at least aku tgur gak ~...=p
 papepun aku dh okey la ngn die^^v





No comments:

Post a Comment