Pages

Monday, 19 March 2012

kejutkn ank2 buahku~

asslamualaikm^^ aku nk crite la mase kt kem plkn tu...
setiap pagi..aku mesti kene bngun awal..
lebih kurg kul 4.30 pgi aku kene bngun~...
kt sane..1 komponi de 2 blok tau...jadi..akunye komponi de blok S3 dan blok S4...
aku S4 mnkale penolong aku lak S3...

huhuhu..tp agak pnat la..X_X..
aku tido lmbat..bngun awal-__-" de mase tu aku bngun lmbat sbb aku trlalu pnat sgt~
disbbkan aku bngun lmbat..ank2 buahku pun bngun lmbat -__-"
aku tido lmbat sbb kdg2 de meeting~...kdg2 aku kene pstikan ank buah aku tido-_-"
agak mncabar bgku~..

de mase tu gak..ssah gak nk kjutkan anak2 buah aku ni-__-"
nk kate 2 , 3 kali aku kjut pun xbngun2 -__-"
JADI....dengan care mudah dan ringkas...
aku ambik tray dan ape agi...aku KETUK la....XD
niat aku hnye nk kjut dan standbye tuk aktiviti~..
tp..skunk ni aku rase rndu lak nk kejutkan ank2 buah aku T__T..
kt umah pun aku dh trbiase bngun awal tnpe gune loceng -__-"


2 comments:

  1. haha..kelakar la.. ala sma la ngan kem krs & prs kat sekolah kn.. tp nie mgkin lg dasyat sikit.. macam xbiasa je. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah XD mcm karenah bile kte kjut diorg kot=.="

      Delete