Pages

Friday, 20 July 2012

SABORRR JERR.....~

yo,assalamualaikm~^^v
herrrmm,aku nk crite pasal sorang minah roomate aku ni..
aku xkan 'mention' name die..

mulemule aku tgok muke minah ni mcm ok jerr..
aku borak borak ngn die
aku tolong die..
minah ni kt sebelah katil aku jerr....=.="
hermmm..~

bile dh bapo ari aku kwn minah ni..
aku dh tau la prangai minah ni cmne...
agak pelik minah ni..=..="

die ni jenis xleh ditegur atau nasihat kt minah ni...
pasal masalah kecil pun nk besar2kn..

ada ari tu,aku gaduh ngn minah ni..
sbb apa yg aku tgur n nasihat die..
die lgsung xdgr...
nak je aku TUMBUK lajulaju kt muke die..

die igt apa sume yg die buat adalah betul..=.="
aku agak tensen ngn minah ni..
seriusly,aku mmg xtenang duk dlam bilik tu...
ag dua org roomate aku pun dh bengang ngn minah ni...


ada ari tu , aku mmg tensen sgt ngn minah ni..
so,aku tido kt bilik sebelah..
kul 5 lebih pagi..minah ni cari aku...=.="
die pegi kt bilik n tnye kt kawan aku..
"ermmm,tehah ada kt bilik awak ke???"
aku mmg xpaham ngn prangai minah ni...
kawan aku pun tipu die..
"ermmmm,xdek..die ada kt surau kot.."

samalam,aku ngn minah ni mmg bperang dlm bilik...
nak kate perang dunia 18tahun...=.="
die jerit , aku pun jerit..
sampai tingkat bwah pun dgr..
blok sbelah pun dgr..
smpai felo(warden) pun dgr la..=.="

so,felo pun dtg kt bilik..
n crite la apa masalahnyerr...
bile dh crite sume masalahnyer,,,
aku tgok muke felo nk gelak..=.="

hermmm,pendek kate..aku xpnah jumpe manusia mcm ni...


No comments:

Post a Comment