Pages

Friday 20 January 2012

crite agi crite agi~...

crite agi crite agi~...hehehehe
okey,aku nk crite la cmne kt plkn tu...
akunyer tmpat ni mmg panas la..klu malam tu mmg sejuk gilerr..kene pakai bju lengan panjang la^^
tmpat situ gak de bape ekor kucing^^ aku mmg suke kucing^^
waktu malam ada banyak bintang~ aku n ank2 buah aku ni suke tgok bintang
tp..pling aku xsuke..tmpat dorm mmg jauh nk pegi koop..=.=" pepepun,aku reda jela~
ohhhyeee,satu agi..orang sabah ni suke gilerrr gak ngn korea XD dlm tndas pun diorg pasg lagu korea^^ sabah-bah~

aku dh 11 taun skolah pompuan..n ni kali pertama aku bcmpur dengan laki ..
mulemule agak kekkok la gak..
lelaki pertama tgur aku ialah ktue wira komponi BRAVO yg namenye 'M'..
die ni xensem pun..tapi muke die sweet..lagilagi sweet bile die senyum XD
seriusly~ ati aku rase lain kt die..tp..aku cube lawan perasaan tu~
die ni mmg baik sgtt..de mase tu die ade kasi aku gulagula~ ati aku mmg suke la..
tp aku cover macho la XD tp de sorang minah ni agak mnyibuk bile aku nk ckp ngn 'M' ni
mmg sakit ati la..tp aku kene igt 'M' bukan HAK aku...
aku duk plkn xsampai 3 bulan beb..

OKEY..tukar topik lain lak..

No comments:

Post a Comment